تبلیغات در اینترنت

هک و امنیت و اموزش کامپیوتر

برای گفتگویی آزادتر با دوستانتان
به انجمن ما مراجعه کنید
قالب جدیدی برای وبلاگتان نیاز دارید؟!!
شهرقالب !
دنبال مطالب تفریحی هستید؟!
بخش تفریحی!
خرید اشتراک vip admin 668
چت تفریحی | بیاید وچت کنید| بدون عضویت|بدون قوانین هرچی می خواید بگید| admin 564
اموزش هک بازی های اندروید admin 579
Free Studio 6.2.3.1219 مبدل فایلهای صوتی و تصویری admin 148
AVS Registry Cleaner 2.3.2.257 پاکسازی رجیستری admin 148
Zemana AntiLogger 1.9.3.514 بالا بردن امنیت سیستم admin 162
دانلود نرم افزار:SUPERAntiSpyware Professional برای جلوگیری از جاسوسی در کامپیوتر شما admin 210
دانلود نرم افزار عالی برای گرفتن عکس ... فیلم برداری با قابلیت زوم ... ویرایش عکس admin 134
دانلود بازی Hidden Expedition Smithsonian Hope Diamond برای PC admin 142

دانلود بازی،مرورگر،قالب،کدهای تقلب بازی
دانلودها
بیا تو رپ
"دانلود پروژه رشته کامپيوتر گرافيک عمران مکانيک الکترونيک"
اموزش اروبیک حرفه ای
بازدید : 39

امکانات اضافه شده

1. پچ جدید ReactPSN بدون نیاز به وصل شدن به PSN

2. پچ های noBD/noBT که به شما اجازه می دهد بر روی کنسول هایی که درایو بلوری یا بلوتوثشان خراب است به راحتی نصب کنید

3. قابل نصب بر روی OFW 3.55

4. قابل نصب بر روی کل CFW ها از جمله 3.55 - 3.41 - 4.30 - 4.41 - 4.46 (در صورت این که فریمور شما 4.41 باشد برای اطمینان بیشتر و جلوگیری از بریک شدن کنسول را به صورت نرم افزاری به 3.55 دانگرید کنید)

5. اجازه برای عوض کردن هارد داخلی کنسول و نصب دوباره آن

6. پچ LV1 برای غیر فعال کردن سیستم امنیتی LV2

7. پچ LV1 برای پشتیبانی کردن از peek/poke 8.

8. پچ LV1 Core OS Hash Check برای جلوگیری از بریک شدن کنسول های Dehash نشده

9. پچ LV2 برای پشتیبانی کردن از peek/poke

10. برای دانگرید بهتر و ریکاوری Toggle QAبه طور پیش فرض درون کاستوم فریمور فعال می باشد

11. امکان اتصال به PSN/SEN (اجباری نیست)

12. تمام بازی هایی که بر فریمور 4.41 منتشر شده اند بدون هیج ایبوت و فیکسی قابل اجرا هستند

13. استفاده از Tool های جدید و قابل نصب بعد از دانگرید کردن

14. پچ ByPass کردن RSOD Red screen of death برای نصب کردن این کاستوم فریمور برای کنسول های RSOD شده (توجه کنید این CFW مشکل RSOD را حل نخواهد کرد ولی به PS3 اجازه می دهد بهتر از XMB بووت کند)

15. درست شدن مشک نصب نشدن فریمور

16. این کاستوم فریمور دارای ToolBox روجرو نیز می باشد

دانلود نسخه 1.01 (Putlocker)

دانلود نسخه 1.01 (Mediafire)

نکات ایمنی قبل از نصب :

اگر هنوز از دانگل ترو بلو استفاده می کنید آن را از دستگاه جدا کنید

هیچ گونه دیسکی داخل دستگاه نباشد

اگر کنسول خود را به ورژن های بالاتر اسپوف کردید نیازی نیست که برای نصب CFW آن را غیر فعال کنید

این کاستوم فریمور فقط بر روی دستگاه هایی نصب می شود که ورژن نرم افزاری آن ها 3.55 بوده و یا بر روی 3.55+ نصب شده باشد

طریقه نصب :

1. اول فایل مورد نظر را دانلود کنید و اسم آن را به PS3UPDAT.PUP تغییر دهید

2. به این تر تیب فایل را بر روی یک فلش با فرمت Fat 32 بریزید :

3. سپس در صفحه XMB خود رفته و در قسمت Setting گزینه System Update را انتخاب کرده و سپس در آن جا گزینه Update via Storage Media را انتخاب کنید و بزارید آپدیت بشه

آخرین ورژن مولتیمن رو دانلود و نصب کنید

دانلود مولتیمن

بازدید : 313

به نام خدا
سلام
من خودم این مشکل رو داشتم وتازه تونستم حل
کنم گفتم اینجا هم بزارم که اونایی که مثل من مشکل داشتن مشکلشون حل شه

(من این کار رو با برنامه XEX MENU انجام دادم شد.)
1-هارد اکسترنالتون رو با ایکس باکس فرمت کنید.
2-دیسک 1 رو داخل دستگاه بزارید وداخل بازی شوید منتظر باشین تا یک مسیر برای نصب دیتا بازی بپرسه ... حالا مسیر هاردتون که به وصیله ی ایکس باکس فرمت کردید رو بدید و 20 دقیقه صبر کنید تا دیتا بازی نصب شه.....(حجم هارد رو 28 GIG نشون میده )

.بعد از نصب میخواد که دیسک 2 رو بزارید شما هم همین کار رو بکنید...بعد از چند دقیقه میرو داخل بازی
شما بعد از رفتن داخل بازی (بعد از اتمام LOADING STORY MODE) از بازی بیرون بیاید و مراحل بعد رو انجام بدید
. 3- حالا وارد برنامه ی XEX MENU شوید (بازی را از دستگاه در نیاورید) دکمه ی X رو زده و گزینه ی DVD رو انتخاب کنید
.4-و حالا طولانی ترین بخش کار.... اینه که تمام گزینه هایی رو که در بخش DVD هرچه می بینید رو کپی کنید روی هارد اکسترنالتون که اسمش USB0 هست
(در پست 2 کامل این کار رو توضیح میدم)
.5-و حالا رو فایلی که محتوات دیسک را روی ان کپی کردید بروید.... DEFAULT.XEX بزنید داخل بازی شوید و لذت ببرید .

امیدوارم مفید باشه و به کارتون بیاد.

بازدید : 57

سلام بر دوستان خوب و دوست داشتنی  سایت امیر و امیرحسین

1- این ویدئو رو دانلود کنید :
لینک دانلود ( حجم 35 مگ )

2- در این سایت عضو شید :
لینک ثبت نام

3- DLC هارو دانلود کنید ( جدیدا سرورای ایرانی DLC نمیذارن پس لازم نیست دانلود کنید ) :

دانلود DLC 1 & 2
دانلود DLC 3
دانلود DLC 4

4- این فایلا رو دانلود کنید :
دانلود مپ ترمینال و لودر و فایل های iwd33 و iwd 34 برای حل مشکل این مپ

5-این آپدیتر رو دانلود و به محل نصب بریزید :
لینک دانلود

بازدید : 29

ناتی داگ سازنده ی عنوان The Last of Us گفته است که در حال حاضر هیچ برنامه ای برای پورت عنوان The Last of Us بر روی PS4 نداریم. این عنوان برای کنسول PS3 در اواخر نسل یک عنوان کلاسیک بود.

با وجود انتشار عنوان TLOU در تابستان و موفقیت هایی که این عنوان به دست آورد، با توجه به این موضوع استودیوی ناتی داگ قصد ندارد یک نسخه ی کامل تر از این عنوان را برای کنسول نسل بعدی سونی عرضه کند.

Eric Monacelli از استودیوی ناتی داگ در US PlayStation blog توضیح داد و گفت:

در حال حاضر هیچ برنامه ای برای این کار نداریم.

Naughty Dog در اوایل سال جاری به Eurogamer گفت که در حال حاضر بر روی عنوان The Last of Us مشغول به کار است تا بافت های این بازی را بهتر کند، این موضوع از لحاظ فنی نشان می دهد که عرضه ی این بازی برای کنسول نسل بعدی شرکت سونی امکان پذیر بوده است.

رزولوشن بازی های ما همیشه از آنچه که شما در بازی مشاهده می کردید بالاتر است، Christophe Balestra مدیر عامل شرکت ناتی داگ توضیح داد:

افراد ما آماده اند تا عناوین بهتری نسبت به عناوین PS3 را در دست ساخت قرار دهند.

این استودیو در حال ساخت DLC و مپ های بخش مولتی پلیر عنوان TLOU است. همچنین در حال حاضر این استودیو در حال ساخت یک بخش تکنفره جدید برای این عنوان است که در ماه دسامبر و یا ژانویه عرضه خواهد شد. ممکن است شما فکر کنید که یک نسخه از عنوان TLOU برای کنسول نسل بعد سونی عرضه می شود، اما ظاهرا اینطور نیست.

بازدید : 33

سلام اطلاعاتی که زیر دادم از بلاگ کیلیمانجارو یعنی بلاگ زیر:

بازدید : 72

سوم و چهارم اسفند 91: برنامه گروه بود. یک مینی‌بوس و یک ماشین سواری بودیم. مسیر از شرق تهران و بعد از ورامین جدا می‌شود. دقیقش را الان نمیدانم که بنویسم. برای رفتن به کاروانسرای عباسی قصر بهرام احتیاج به مجوز هم از سازمان محیط زیست و همچنین مجوزی برای ارائه به سپاه دارید. با هماهنگی سرپرست مجوزها آماده بودند. صبح زود از تهران راهی شدیم. توی مینی‌یوس، آهنگ و حرف و خنده و صبحانه بود. ورودی‌های پارک ملی کویر و نگهبانی سپاه کنار هم است. کمی آنجا معطلی شدیم ولی نه زیاد. حدود ظهر به کاروانسرای عباسی رسیدیم ومستقر شدیم. تیم‌ها و افراد دیگری هم در کاروانسرا بودند. کاروانسرا بازسازی شده و شرایط خوبی دارد. دستشویی و آب آشامیدنی خوب هم دارد. حدود عصر رفتیم کمی اطراف را بگردیم. ساختمان مخصوص حرم سلطان  را هم بازدید کردیم ولی امکان پیش‌روی زیاد نداشتیم چون از طرف دوستان محیط زیست منع شده بودیم. عصر برگشتیم به کاروانسرا و شام ساختیم. کلن این برنامه پر از خوردن و خوراکی‌های خوشمزه بود. البته عصرش  بازی هم داشتیم. شب ولی خیلی خوب بود. دوست عزیزی همراهمان بود با یک تلسکوپ قوی و مناسب. از عصر تا حدود دو یا سه صبح انوام جرم‌های آسمانی را رصد کردیم. من که خودم خیلی علاقه‌مند بودم و لذت بردم. کمی سخت خوابیدم بخاطر سرما و صبح زود بیدار شدیم. برنامه‌مان رفتن تا کاروانسرای دیرکچی بود. کمتر از دوساعت تا آنجا راه بود. در راه هم دوستان از گیاهان و عوارض طبیعی هر چه را می‌دانستند به بقیه توضیح می‌داند. کاروانسرای دیرگچی در حال تعمیر است. چشمه آبی بالایش هست که البته آب نداشت ولی نیزارهای زیبایی داشت که این عکس از آنجا گرفته شده و کاروانسرا مشخص ست.

آنجا را هم دیدیم و چرخیدیم و بازگشتیم به محل استقرار. جمع وجور و نهار و حرکت بسمت تهران. در برگشت هم بازی بود و خنده و آهنگ . از پارک ملی کویر می‌توانید دماوند زیبا را ببینید. در فصل زمستان هم که سفید باشد از برف، زیباتر است. شاید وسط ظهر بودن در کویرِ گرم و چشم دوختن به دماوند سربلند و سفید لذتی بهشتی باشد. عکس زیر گوشه‌ای از نمای بهشت ست.

برنامه‌ خوبی بود و به همه خوش گذشت. وزن اضافه کردیم!!  البته من خیلی سرحال نبودم آن روزها. فکر کنم اثرش در همین نوشته هم معلوم باشد. ولی فارغ از حس و حال روحی‌تان، پارک ملی کویر و کاروانسراهایش دیدنی‌ست.

+ نوشته شده در  چهارشنبه ششم شهریور 1392ساعت 12:45  توسط   |  یک نظر

ممد قله

سه‌شنبه ده بهمن 91 : یک روز تعطیل میانه هفته در یک زمستان کم برف. قرار شد بریم ممد قله. یه جورایی خانوادگی ! صبحانه رو خونه ممد اینها خوردیم و بعد راهی شدیم تا پارک آبشار. ممد قله کجاست؟ قله‌ای نزدیک خونه ممد اینها که ممد اولین بار اون رو صعود کرد (اولین بار بین رفقای من‌ نه اولین بارِ واقعی). گمانم ارتفاعی حدود چین‌کلاغ داشته باشد. از بالای پارک آبشار صعود می‌شود. پارک آبشار هم پارکی‌ست در ضلع شمالی اتوبان همت، غرب‌تر از جنت‌آباد و روبری دریاچه چیتگر. ما بارها صعودش کرده‌ایم در روزهایی که دل‌مان یک صعود کوتاه می‌خواسته. ماشین را پارکینگ پارک کردیم. تا بالاترین نقطه پارک می‌روید و راهی که کم کم از شوسه به خاکی و بعد به سنگلاخ تبدیل می‌شود را بالا می‌روید. یک‌جایی مسیر پاکوب که از روی یال‌ بالا می‌رود مشخص‌ست و یکراست تا قله می‌رود. آن روز ما آرام صعود کردیم. بیش از دو ساعت تا قله طول کشید. در برگشت باران بارید و خیلی دل‌چسب بود. قبل از ساعت 12 هم پایین بودیم . آن بالا قله‌های شمال تهران منظره خوبی دارند، بعلاوه قله پهنه حصار که بسیار نزدیک است و زیبا دیده می‌شود. عکس زیر قله پهنه‌سار ست از روی ممد قله البته نه در بهمن 92. در یکی از صعودهای قبل‌ترش.

+ نوشته شده در  سه شنبه پنجم شهریور 1392ساعت 9:46  توسط   |  یک نظر

پهنه‌سار

پنج‌شنبه 14دی‌ماه 91: یکی‌مان پیچاند. سه نفر شدیم و با دو ماشین از جاده کن-سولقان راندیم تا روستای سنگان. قدیم‌ترها تا به امامزاده سنگان برسیم نیم‌ساعتی راه بود ولی امروزه ماشین را نزدیکی امام‌زاده می‌شود پارک کرد. دیگر از آن مسیر کنار آب و پر از درخت نیز خبری نیست. جاده خاکی کشیده شده از دامنه کوه که تا جاهای بسیار بلندی همینطور برای خودش می‌رود. در فصل گرم مطمئنن آن جاده را هم ماشین‌ها خواهند آمد ولی زمستان بود و جاده یخ زده. گمانم حدود شش و نیم صبح بود که حرکت را شروع کردیم. خبری از آفتاب نبود هنوز و در سایه و سرما بدون حرف زدن با هم می‌رفتیم تا گرم شویم. وسط های آن جاده بودیم که آفتاب بر سرِ کوه تیغ زردآلود زد. واقعن تصویر زیبایی از طلوع آفتاب و باغ‌های بی‌برگ و قله برف‌پوش دیدیم.

جاده را باید بروید تا جایی که دره منتهی به آبشار از سمت چپ جدا می‌شود. شما نیز از یک مسیر پاکوب باید بسمت پایین و رودخانه منحرف شوید. از یک پل بگذرید و به مسیر پاکوبی برسید که در دامنه دره منتهی به آبشارِ معروف سنگان مستقیم به آن سمت می‌رود. یک‌جایی دوباره تا آب پایین خواهید رفت و بعد روی یالی خواهید بود که از دو طرف آب جریان دارد ولی خودش یکراست می‌رود زیر آبِ آبشار. این بخش مسیر هنوز به همان حالت قدیمی‌ست با درختهای زیبا و مسیر پاکوب. آبشار کمی تا قسمتی یخ زده بود ولی نه کامل.  زیر آفتاب بی‌جان دی‌ماه نشستیم و صبحانه خیلی حسابی خوردیم. منطقه بسیار خلوت بود. صبح زود آلودگی هوا پایین بود و ما از آن بالاتر بودیم. با گرم شدن هوا، آلودگی هم کم کم بالا می‌آمد. ظهر که بعد از صعود به اینجا برگشتیم آلودگی به آبشار رسیده بود. باغ‌های بی‌برگِ در محاصره برفِ سفید را دوست داشتم .

بعد از صبحانه راهی قله شدیم. از همان سمت راستِ آبشار و دست به سنگی که یخ‌زده هم بود ولی راحت رد شد. کم کم پای‌مان به برف و برف‌کوبی هم باز شد البته که  برف سفت بود و زیاد اذیت نکرد. همان یال روبرو را رفتیم تا برسیم به تراورسی که کمی ترسناک بود. با ترس و شوخی و خنده و لرزه ردش کردیم و اول یالِ برفیِ مستقیمی بودیم که با شیب نسبتن زیاد ارتفاع می‌گیرد تا نزدیک قله تا دوباره آن آخرها خفته شود و آرام آرام به قله‌ای برسد که بسیار وسیع است و نقطه بلند مشخصی ندارئد. حدود ساعت 12 قله بودیم. ابرها هم‌طرازمان شده بودندو برای‌مان نقش‌آفرینی می‌کردند. اول یار پرشیب استراحتی کرده بودیم و تا قله را یکنواخت آمده بویدم. چای گرمی نوشیدیم و راهی پایین شدیم. با فاصله‌های حدود بیست متر که همدیگه رو می‌دیدیم هرکدام در دنیای تنهایی خودش سرازیر بود. برف نسبتن سفت ما را سریع به پایین رهنمون می‌شد.

کمی مانده به ساعت دو دوباره آبشار بودیم و نهارمان را خوردیم. سه و نیم بعدازظهر کنار ماشین‌مان بودیم در سنگان. گترها را از ساق‌ها کندیم و کفش‌ها را از پا و پا در کفش‌های شهری‌مان کردیم که گرم بود ولی پر دود و دم. صعود زمستانیِ‌ِ مشتیِ‌ خوبی بود.

بازدید : 36

پنج‌شنبه 15فروردین 92: نیما چند هفته‌ای ایران بود. قرار گذاشتیم که با هم توچال برویم و از دوستان هم هرکسی پایه بود، همراه شود. هفت هشت نفری شدیم . سربند کمی ایستادیم تا برسند بچه‌ها. شیرپلا و کافه آبشار صبحانه خوردیم. جناب خوش‌بخت از کوه‌نوردان قدیمی همراه‌مان بودند که از خاطرات و تجربیاتشان استفاده کردیم. خیلی آرام تا قله رفتیم تا همه همراه باشیم. صعود خوبی بود. روی قله باد داشتیم و خنک بود. با تله‌کابین برگشتیم و به یُمن حضور جناب خوشبخت مسیری جدید را یاد گرفتیم که از ایستگاه دو تله‌کابین  در مدت یکساعت با مسیری تقریبن شن‌اسکی و با شیب تقریبن زیاد به ابتدای مسیر دربند می‌رسد. یعنی جایی که می‌شود ماشین‌ها را گذاشت، با تله تا ایستگاه دو آمد و بعد دوباره به ماشین در سربند رسید. البته من آن روز مسیر را نیامدم ولی بعدها از آن استفاده کردم و خواهید خواند. مسیر خیلی خوبی‌ست.  صعود آرامی بود. همراه با نیما و خاطرات و بلندپروازی‌ها و آرزوها و شاید برنامه‌هامان در آینده که حرف زدیم درباره‌شان.

بازدید : 45

شمع ژله‌ای برفی با تزئین نوار پُرزداز به‌صورت مارپیچ

شمع ژله‌ای برفی با تزئین نوار پُرزداز به‌صورت مارپیچ● مواد و لوازم مورد نیاز:
- نوار نقره‌ای ریش‌ ریش (مانند شیشه شور)
- کاسه کوچک
- میله فلزی
- فتیله
● روش ساخت:
۱. از وسط ظرف شروع کرده و نوار ریش ریش را به سمت بیرون ظرف به شکل مارپیچ به اندازه دیواره داخل ظرف فُرم دهید.
۲. در کاسه کوچک کمی ژل داغ بریزید و نوارهای مارپیچ را داخل آن قرار دهید، سپس آنها را یکی یکی از داخل ژل بردارید و با انگشتان روی آنها به سمت پائین بکشید تا اضافه ژل داخل کاسه بریزد.
۳. هریک از نوارها را در مقابل دیواره داخلی ظرف کمی فشار دهید و اگر لازم است از موچین استفاده کنید و آنها را در جای خود به اندازه لازم قرار دهید. ژلی که بع از تمیز کردن آنها با انگشتان روی نوارها باقی مانده باعث چسبیدن آنها به شیشه می‌شود.
۴. قابلمه را روی حرارت پائین قرار دهید، و به مقدار کافی ژل برای پر کردن ظرف داخل قابلمه بریزید و ذوب کنید، دماسنج را به بدنه قابلمه وصل کنید (دقت کنید که روی بسته‌های ژل میزان درجه حرارت داده شده) بنابراین ژل را تا همین درجه حرارت دهید، و سعی کنید که ژل زیاد داغ نشود و سپس گل را داخل ظرف بریزید، در این طرح حباب‌ها بسیار زیبا می‌باشند، اما اگر می‌خواهید آنها را کم کنید میله فلزی را به آرامی داخل ژل بچرخانید تا تعداد حباب‌ها کمتر شوند.
۵. وقتی ژل تقریباً سرد شد، فتیله را قرار دهید.
این شمع زیبا را با موم شفاف بسازید و هنر خود را به نمایش بگذارید. همانطور که در تصویر می‌بینید اگر تعداد حباب‌های داخل شمع زیادتر باشد زیباتر می‌باشد.

بازدید : 34

ین کتاب برای دانش آموزان فنی حرفه ای رشته برق تهیه شده است. هدف این کتاب آشنایی با ادوات الکترونیکی و کاربرد آنها در صنعت می باشد. این کتاب برای دانشجویان رشته برق که قصد آشنایی با قطعات الکترونیکی و کاربرد آنها را دارند نیز کتاب مفیدی می باشد.

● برای آگاهی یافتن از چگونگی مطالعه این کتاب، ویکی کتابناک را ببینید.

» توسط: امیرحسین موسوی

زمىنۀ خدمات
شاخۀ آموزش فنى و حرفه اى
گروه تحصىلى مدىرىت خانواده

● برای آگاهی یافتن از چگونگی مطالعه این کتاب، ویکی کتابناک را ببینید.